“Spotkania z nauką” na wrocławskim SWPS. Media-marka-kreatywność.

Autor: Michał Rypel

Kolejna odsłona cyklu spotkań organizowanych przez wrocławski oddział Uniwersytetu SWPS to wydarzenie dla wszystkich zainteresowanych komunikacją społeczną i brandingiem.

Dziś wizerunek to więcej niż połowa sukcesu. W morzu informacji trudno jednak pozostać oryginalnym, a co dopiero wyróżniać się od samego początku. Jeżeli zastanawiasz się, jak zbudować markę osobistą od zera lub chcesz poznać takie terminy jak "employer branding" czy "marketing relacyjny" – to porpozycja dla Ciebie.

Podczas wydarzenia z uczestnikami spotkają się eksperci: praktycy brandingu i zarządzania marką, dziennikarze, projektanci usług medialnych. Najbliższe "Spotkanie z nauką" to 3 bloki warsztatowe, wśród nich m.in. zajęcia pt. "Od czego zacząć budowanie marki osobistej?", "Czym jest marka?", "Marketing relacyjny – relacja jako klucz do klienta" i "Wideo w służbie brandingu", a także wykład Jarosława Kuźniara pt. "Dziennikarz, mediaworker, influencer. Jak zarządzać swoim wizerunkiem w (social) mediach?".

Wstęp jest bezpłatny. Chętnych obowiązuje jednak formularz zgłoszeniowy. Początek 23 marca o 11:45 w bud. Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu, ul. Ostrowskiego 30 b.